මේක ඇතුලේ ඕනෑම දෙයක් හොයා ගන්න මේක පාවිච්චි කරන්න

Sunday, October 9, 2011

රජ කාලේ sex කතා - අතිශයින්ම වැඩිහිටියන්ට පමණයි

වයස හරිනම් කියවලාම යන්න 






ඔන්න හැමදාම එක එක්කනාට මඩ ගහ ගහ ඉන්නේ නැතුව හිනාවෙන්න පුළුවන් දෙයක් ගෙනාවා . මට නම් මේක අහනකොට හිනා ගියා එත් කියවනකොට හිනා යයිද කියල මම දන්නේ නෑ. හිනා යන්නේ නැත්නම් ඉතින් විලාප දීල අඬන්න වෙන ඉතින් අහවල් දෙයක් කරන්නද ?

මේක මේ රජ කාලේ කතන්දරයක්. බනින නම් එපා කුණුහරුප කියනවා කියල මේකෙන් කියන දේ හරියට තේරුම් ගන්න බලන්න. සමහරු නම් දැනටමත් අහල ඇති.  ඔන්න එහෙනම් මේකයි කතාව. 

හැමෝම දන්නවනේ අද වගේම එදා හිටිය රජවරුන්නටත් හිටිය කවටයෙක් කියල කෙනෙක් . හැබයි අද වගේ නෙවේ එදා හිටිය රජවරුන්න්ට හිටියේ එක කවටයි. අර හැම කතාවකම හිටිය බ්‍රහ්මදත්ත රජතුමා වගේ හැම රජතුමෙකුටම හිටිය මේ කවටයට කිවේ අන්දරේ කියල.මම හිතන්නේ මේ අන්දරේ කියන්නේ තනතුරක් කියලයි. කොහොම උනත් අන්දරේගේ ප්‍රධාන  ඩියුටි එක තමයි රජතුමා අන්දන එක. රජ තුමාත් ඉතින් ඇඳගන්න බලා ගෙන හිටියේ. ඔන්න දවස රජ තුමත් අන්න්දරෙත් අතර මෙන්න මෙහෙම කතා බහක් ඇතිවෙනවා. 

ර :- අන්දරේ මම හිතා ගෙන ඉන්නේ අද නිවාඩු දවසක් නිසා පොඩ්ඩක් ඇවිදින්න යන්න. අපේ බිසවුන් වහන්සේත් මට ටික දවසක ඉඳලා කරදර කරනවා නගරය පැත්තේ  යන්න ඕන කියලා. අද මම හිතාගෙන ඉන්නේ රාජකීය උයන මැදින් නගරයට යනකම් ඇවිදගෙන යන්න ඒ හැටි දුරකුත්  නැ නොවැ.
අ :- එහෙමයිදෙවයන් වහන්ස. ඉඳල හිටලා හරි ඔබතුමා  ඔය විදිහට ඇවිදින්න යන එකනම් ඔබ තුමාගේ සරීර සනීපයට ඉතාම යහපත්. එහෙනම් ඔබ වහන්සේ අද දේවියත් එක්ක ඇවිදින්න යන්න. මමත් ගෙදර ගිහින් නිවාඩු දවසේ නාල කාල ටිකක් විවේකිව ඉන්නම්.
ර :- හොඳයි අන්දරේ අපිත්  දැන් පිටත් වෙනවා අන්දරේටත් අපිත්  එක්කම ගියහැකි. ඔය එන්නේ දේවියත් ලැස්ති වෙලා. 
අ :- (ශා.. අදනම් දේවිය නිකන් ගින්දර වගේ. මේ යකා ඕක මම ගන්න යනකොටම පැහැර ගත්තනේ. තාමත් ඔකිගේ හිතේ තියෙන්නේ මම ගැනම තමයි. දවස් කීයක් මම එනකොට  අන්තහ්පුරේ කවුළුවෙන් බලාගෙන හිටියද ? කොහෙද කුඹයෙකුටවත් ඕකට රිංගන්න පුළුවන්ය යන්න එන්න තියන එකම පාර තියෙන්නෙත් මේ යකාගේ කාමරේ ලගින්. නාකි වෙලත් තාම කාම තණ්හාව නම් අඩු නැ. )
දේ :- (මේ නාකියත් එක්ක දීග යන්න උනේ මගේ කරුමෙටද කොහෙද ? අන්දරේ මොන තරම් හැඩද ?මේ මෝඩයත් ටැක් ගැහි ගැහී හිටිය නේ ඉක්මන් උනානම් මෙලහටත් මම අන්දරෙගේනේ . මගේම කරුමේ )
..........
ර :- අන්දරේ මම හිතාගෙන ඉන්නේ මේ උයනට තව පොකුණක් ඉදි කරන්න අර කෙලවරේ තියන කොස්  ගස් ටික කපලා එතන හැදුවොත් හොඳයි  කියල හිතෙනවා. ඒ හරිය හොඳටම කැලා වෙලා. කෝ මේ උයන් පල්ලෝ .
අ :- අද නිවාඩු දවස හින්ඳ උයන් පල්ලෝ නැ රජතුමනි . කොහොමටත් මුන්ගෙන් වැඩක් හරියට කරගන්න නම් හැම වෙලේම හොයලා බලන්න ඕන.
..........
දේ :- අප්පේ මොකක්ද මේ එන සුවඳ ?
ර :- මටත් දැනුන. හැබැටම අන්දරේ මොකක්ද මේ සුවඳ ?
අ :- මේකනම් වරකා ගෙඩියක සුවඳ. අනිවාර්යෙන් අර පැණි වරකා ගහේ  ගෙඩියක් ඉදිලා සතෙක් කනවා ඇති. මම හිතන්නේ අපේ කිරිඅත්ත මැරුම් කන්න ගියේ ඔය ඔය ගහේ වරකා කලා වෙන්න ඕන.
අ :- අර තියෙන්නේ මම කිවේ මේ ගහේ වරකා තරම් රස වරකා මම හිතන්නේ රටේ වෙන කොහෙවත් නැ කියල. මේ වරකා පැල ටික ඔබ තුමාගේ මී මුත්තට බ්‍රහ්මදත්ත රජතුමනේ එවුවේ. අපේ කරුමෙට ඒ ගෙඩිය තියෙන්නේ ලේසියෙන් කඩන්න පුළුවන් තැනක නෙවේ. ඒ මදිවට මොකෙක් හරි සතෙක් එක කන්න අරන් වගේ.
ර :- අන්දරේ කොහොමද මේ වරකා ගෙඩිය කඩන්නේ . අපි නගරයට ගිහින් එනකොට මේක සත්තු කාල තියෙයි . බලන්න ලඟපාත කවුරු හරි ඉන්නවද කියලා. 
අ:- ඔහේ නෑ රජතුමනි අද නිවාඩු දවස හින්දා කිසිම කෙනෙක් පෙන්න නැ . හිටියත් ගහකට යවන්න තිය පයින් යන්නවත් පුළුවන් විදිහට අද ඉන්නේ නැ.ඔක්කොම එවුන් කන සාක්කුවේ දමාගෙන ඇති. 
දේ :- අපරාදේ මගේ කටට කෙලත් ඉනුවා මේ සුවඳට. රස දෙයක් කන්න පින නැ නේ මට. 
අ :- දේවිය මේ කියන්නේ වරකා ගැනද ? නත්නම්ම්ම්ම්ම් ....
අ :- කමක් නැ රජතුමනි දේවියත් කියන නිසා මම කොහොම හරි වරකා ගෙඩිය කඩලා දෙන්න බලන්නම්. කාලෙකින් ගහකට නැග්ගේත් නැ.දැන් පුරුදුත් නැ වගේ. 
..........
දේ :-  අනේ අන්දරේ පරෙස්සමෙන්.
..........
අ:- හී.. හී ... හී .........හු ....හ .....හ ....හ @ ...!
ර :- මොකද අන්දරේ පිස්සු හැදිලා වගේ හිනාවෙන්නේ. ගහට නැග්ගම තමුසෙට මොකක්ද හැදුන පිස්සුව.
අ:- හී.. හී ... හී .........හු ....හ .....හ ....හ @ ...!
ර :- කතා  කරනවා මිනිහෝ.
අ:- රජතුමනි ...හී.. හී ... හී .........හු ....හ .....හ ....හ @ ...!
ර:- පිස්සුද ඔයි මොකද තමුසෙට උනේ කතා කරනවා මගේ යකා අවුස්සන්නේ  නැතිව.
අ:- රජතුමනි හී.. හී ... හී .........හු ....හ .....හ ....හ කියන්නේ කොහොමද අප්පා. හි ..හී මට ලැජ්ජයි හි හි 
ර :- අන්දරේ මට යකා නග්ගවන්නේ නැතිව කියනවා මොකද උනේ කියල.
අ :- රජ තුමනි
ර :- ඔවු ඉතින් 
අ:- රජතුමනි හි.. හී .අනේ මන්ද කොහොම කියන්නද අප්පා හි .....හී .....
අ :- රජතුමනි මට පේනවා ..හි...හී.. මට පේනවා ඔබතුමා.....
ර :- ඔවු ඉතින් මම 
අ:- ඔබතුමා .....ඔබතුමා හි..හි.. සිරියහන් ගබඩාවේ කරන වැඩ දේවියත් එක්ක මෙතන කරනවා .....හී හී .........
ර:- අන්දරේ තමුසෙට ඔල්මාදෙද. මම මේ හිටිය වගේ ඉන්නේ. මේ උයන මැද. පිස්සුද තමුසෙට. 
අ:- දෙයියම් පල්ලා රජතුමනි මෙතනට ආපුවම මට පේනවා හි..හී හී .........
ර:- මොකාක්ද තමුසේ කියන්නේ . බහිනවා ඉක්මනට . බහිනවා ... මට බලන්න ඕන මේ කියන එකේ ඇත්ත නැත්ත. හැබයි බොරුවක් කියල තිබුනොත් ....දන්නවනේ රාජ උදහස.
අ :- හා ඔබතුමාම  නැගල බලන්න හි හී 
...........
ර:- හි...හී ...හූ ....හූ ...හී ..හී @....# ...!
අ:- ඇයි රජතුමනි ඔබතුමා හිනාවෙන්නේ 
ර:- හි...හී ...හූ ....හූ ...හී ..හී @....# ...! මාරයි බන් හි.. හී 
අ:- ඇයි රජතුමනි මොකාක්ද ඔබතුමා දැක්කේ 
ර :- හි..හී අනේ බන් උඹ ....උඹ අපේ දේවියත් එක්ක හී ...හී 
අ :- ඉතින් මොකක්ද මම දේවියත් එක්ක..
ර :-හී...හී...හි උඹ දේවියත් එක්ක ....හි ...හි....හීඉ මට ලැජ්ජයි බන්...හි...හී .. උඹ දැකපු දේම තමයි 

ඉතුරු ටික කිවන්නා සතුය. 
ඇනුම් බැනුම් ගල් මල් පහතින්  දමල යන්න තව මොනවා හරි ලියන්න හිතෙන්නේ එතකොට  තමයි.

13 comments:

  1. අඩේ මරු කථාවක් නේ....සෑහෙන්න කාලෙකින් මේ වගේ එකක් ඇහුවේ......

    ReplyDelete
  2. හික්ස්.. නියම කතාව. :D :D

    ReplyDelete
  3. බොහොම ස්තුති කොමෙන්ට් කරපු හැමටම.

    හැබැයි බලලා යන අය තරමට කොමෙන්ට් නම් නැ වගේ. ගල් මල් ඕන දෙයක් බාර ගන්නවා. බය නැතුව දාලා යන්න.

    ReplyDelete
  4. කතාවෙ ඉතුරුටිකත් කිව්වනං ඔන්න කොමෙන්ට් බලා ගන්න තිබ්බ. මේ කියල තීන හරුපෙ තේරෙන්නෙ නෑ නෙව!

    ReplyDelete
  5. අනේ මහත්තයෝ ඕක කිවනම් ඔතන කොහෙද කතාවක්

    ReplyDelete
  6. අර ටික නොකිව්වයින් තමයි කතාව ලස්සන වෙලා තියෙන්නෙ.

    ReplyDelete
  7. patta kathaawa.
    andare thamai miniha!

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete